MinOrganisation App og Socialt Intranet gør det nemt at være leder og medarbejder i en virksomhed, organisation eller netværk.

Med MinOrganisation App og Socialt Intranet er det som virksomhed, organisation eller netværk nemt at håndtere den interne kommunikation, koordinere projekter, aktiviteter og opgaver samt kommunikere med eksterne partnere.

Få et skræddersyet system, der automatiserer jeres administrative processer og øger jeres produktivitet

Styring og kommunikation gjort nemt

Få et skræddersyet system, der automatiserer jeres administrative processer og øger jeres produktivitet

Nem styring

MinOrganisation app og socialt intranet er en nem måde at styre sin virksomhed, organisation eller netværk på:

Hurtigt overblik over aktiviteter og opgaver
Nem koordinering
Effektiv videndeling
Øget effektivitet

medlemssystem organisation white label

Målrettet kommunikation

MinOrganisation app og socialt intranet gør intern kommunikation i sin virksomhed, organisation eller netværk nemt og overskueligt:

Direkte kommunikation
Digital opslagstavle med nyheder
Højt informationsniveau uden spam
Kommunikation med eksterne partnere

    Send os en besked

    Kontakt os hvis du ønsker at vide mere om, hvordan MinOrganisation App og Socialt Intranet kan hjælpe din virksomhed, organisation eller netværk.

    Du kan også kontakte os, hvis du/I ønsker en online introduktion til MinOrganisation app og socialt intranet, hvor I kan få svar på jeres spørgsmål. Det er helt uforpligtende og varer som regel ikke mere end en halv time.